tisdag 23 oktober 2012

En ny vovverall

Nästa vecka kommer vintern över oss ordentligt om man ska tro på SMHI *urrr burrrr*.
Då blir det kallt att gå ut om man är en nakenfis :) Va bra då att Ragnar ska få en ny vovverall av mig.
Har sytt den färdigt i kväll, måste bara skaffa mer resår i morgon så jag kan justera den så passformen blir bra :) Jag valde fleecetyg i lila och grått. Jo jag vet, den ser mer ceriserosa ut på bilden, men de stämmer inte. Jag tror den kommer blir finfin på Ragge. Dessutom har jag dekorerat med ett stiligt R på ryggen!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Astuff, som sydd för en superhjälte fast för en hund om du förstår vad jag menar! ;-)

Unknown sa...

Tack Åsa...jag förstår precis..det var ju lite min tanke det också. Har idag varit och assisterat Nethe med garderobsröjning så vi hittade lite gamla stickade tröjor å annat som kan funka å sy luftröjor å lite annat av till vovvsen :)